Optimaal VvE Beheer met:
Overstapservice zonder Opstartkosten
Transparantie door uw VvE online
24x7 telefonisch bereikbaar

Financieel beheer

Financieel VvE Beheer - Alles inzichtelijk en up-to-date! 

Wij beschikken over ons eigen administratiekantoor. Dat betekent dat we alle kennis en benodigdheden in eigen huis hebben. Onze medewerkers kunnen u laten zien wat er gebeurd is in het verleden en waar u financieel naar toe gaat in de toekomst. Ook nemen zij de tijd om u uitleg te geven over uw huidige situatie maar ook die van de VvE.

Financiële administratie altijd up-to-date
Wij voeren de volledige grootboekadministratie. Alle inkomsten en uitgaven worden wekelijks verwerkt, zodat uw administratie altijd up-to-date is. U kunt altijd online uw administratie inzien in ons VvE programma Twinq.

De solide basis voor een goede planning
Geen verrassingen achteraf, maar een gedegen financiële planning. Hierdoor weet u wat er wanneer gaat gebeuren en wat de financiële consequenties zijn. De financiële planning wordt te aller tijden gebaseerd op een meerjarenprognose (MJOP).

Duidelijk overzicht van het gevoerde financiële beleid
Elk jaar leggen we ten overstaan van alle eigenaren verantwoording af. Dit doen we door het opstellen van een jaarrekening die op de ledenvergadering wordt gepresenteerd. Tijdens de vergadering is er ruimte voor kritische vragen en discussie.

Inzicht in de servicekosten
Naast dagelijkse en jaarlijkse kosten zijn er ook kosten waar de VvE voor moet sparen. Wij vertalen de investeringen op een solide manier naar een maandelijks bedrag dat gespaard moet worden. Zo heeft u geen verrassingen in de servicekosten en kunnen ze gemakkelijk maandelijks geïnd worden.

Extra controle op de facturen
Fémur Beheer fungeert als correspondentieadres voor alle leveranciers. Na ontvangst van een factuur wordt deze gecontroleerd op juistheid, geboekt in ons systeem en vervolgens gecommuniceerd naar de aangewezen persoon binnen de VvE. Alle facturen worden dus twee keer geconctroleerd, eerst door ons als VvE beheerder en dan door uw contactpersoon.

Begeleiding kascommissie
Door advisering en begeleiding kunnen we de controlerende taak van de kascommissie vereenvoudigen. Hierdoor wordt ook hier het maximale gedaan aan het transparant werken en het voorkomen van problemen. Door middel van onze digitale kascontrole is het mogelijk de facturen te herleiden aan de vergaderbesluiten en overeenkomsten die u als VvE met uw leveranciers heeft lopen.

Meer informatie?
Vraag een offerte aan en kijk wat voor prijskaartje er hangt aan onze aanpak. Uiteraard kunt u ook contact met ons opnemen voor al uw vragen.

 

Fémur Beheer is gespecialiseerd in zowel financieel VvE Beheer als technisch VvE Beheer. Wij zetten ons in voor VvE's in de regio Drechtsteden (Dordrecht, Papendrecht, Sliedrecht, Alblasserdam), Rijnmond (Rotterdam, Ridderkerk, Hoogvliet, Schiedam) en Haaglanden (Den Haag, Delft, Zoetermeer).

 

Bekijk onze referenties Vraag direct een offerte aan!