Optimaal VvE Beheer met:
Overstapservice zonder Opstartkosten
Transparantie door uw VvE online
24x7 telefonisch bereikbaar

Calamiteitendienst

Een dringend technisch ongemak ontstaan buiten kantooruren? Geen zorgen, uw beheerder is Femúr Beheer. Bij calamiteiten moet snel gehandeld worden. Wij zorgen ervoor dat de benodigde leverancier snel en goed de calamiteit heeft verholpen.

Calamiteiten snel en efficiënt behandeld
Bij een kapot raam, verstopping of overige dringende technische ongemakken doen wij er alles aan om de onderstaande deadlines te halen.

  • Binnen 30 minuten na melding een afspraak met de betreffende leverancier
  • Binnen maximaal 2 uur een leverancier ter plekke
  • Klacht verholpen c.q. een goede noodoplossing getroffen binnen 4 uur na de melding bij Femur Beheer

Adequate afhandeling van dringende storingen
Bij dringende storingen die niet de urgentie van een calamiteit hebben hanteren wij de volgende deadlines:

  • Binnen 2 uur na melding afspraak met betreffende leverancier
  • Dezelfde dag mits gemeld voor 12:00, leverancier ter plekke
  • Binnen 1 werkdag de klacht verholpen

Niet dringende storing heeft bij ons prioriteit
Al is een storing niet dringend, het is wel zaak dat er snel gehandeld wordt. Elke storing veroorzaakt irritaties. Aangezien ons streven optimaal woonplezier is, hanteren we bij niet dringende storingen de volgende deadlines:

  • Binnen 4 uur na melding afspraak met betreffende leverancier
  • Binnen 2 werkdagen leverancier ter plekke
  • Binnen 4 dagen klacht verholpen
Onze technische calamiteitenlijn is 24 uur per dag, 7 dagen per week voor u bereikbaar.  Als zich een technisch probleem, een storing of calamiteit in uw complex voordoet zijn wij altijd bereikbaar. Een gerust gevoel.
Bekijk onze referenties Vraag direct een offerte aan!